פרגולה אלומיניום דמוי עץ

פרגולות אלומיניום צפה דמוי עץ

פרגולה אלומיניום דמוי עץ

פרגולה אלומיניום דמוי עץ הנתמכת בקיר הכוללת עמודים.
מורכבת מרוחב לוחות 4 ס"מ/7 ס"מ דמוי עץ.

  • קיט מושלם להרכבה עצמית עד הפרט האחרון.
  • תכנון הפרגולה מותאם למידות שלך ומחולק לשדות שווים.

 

*ניתן להשלים את הקיט עם סט קירוי סנטף, BH 

איך משיגים הצללה איכותית, חזקה, עמידה, מעוצבת ואמינה שלא סופגת נזקים של חלודה אבל מתאימה לסגנון עיצוב כפרי? פשוט מאוד: מנצלים את כל היתרונות של פרגולה מאלומיניום דמוי עץ.

הכנת תשתית חשמלית לפרגולה

דגם מעוצב של פרגולה אלומיניום דמוי עץ מגיע בערכה משתלמת לבנייה עצמית וכך חוסך בהוצאות. מבחינת המפרט עצמו, הפרגולה נתמכת בקיר והערכה כוללת עמודים. בנוסף, היא מורכבת מלוחות לבחירת הלקוח ברוחב של 4 ס"מ או 5 ס"מ והיתרון האסתטי שלה בא לידי ביטוי בשימוש באלומיניום דמוי עץ.

הכנת התשתית החשמלית מאפשרת לשדרג את הפרגולה. היא מקלה על פתיחה וסגירה של הפרגולה בלחיצת כפתור, מעלה את ערך הנכס ומבטיחה התאמה אופטימאלית של המרווח בין השלבים לרמת התאורה הטבעית שאותה מנסים להשיג. באותה הזדמנות, כדאי לחשוב על שילוב של גדר אלומיניום דמוי עץ וכך להשלים את העיצוב עם מראה הרמוני וקלאסי.

פרגולה אלומיניום לגינה

עד לפני מספר שנים היו רק אפשרויות מצומצמות יחסית להקמת פרגולה בגינה קטנה. רובנו מכירים למשל את הפתרון של פרגולה גזיבו שמכסה רק את הכניסה, או את פתרונות הקירוי שהיו עשויים עץ  ולכן ספגו את נזקי הזמן והחשיפה לחרקים. אבל כיום אין סיבה לחשוש מזה וניתן ללכת על בטוח עם פרגולה אלומיניום שם נראית מעולה וגם מחזיקה מעמד תקופה ארוכה.

גם פרגולה וגם גדר אלומיניום חולקים תכונות משותפות מבחינת האיכות והיתרונות של חומר הגלם. הנה למשל כמה יתרונות של אלומיניום והאופן שבו הם באים לידי ביטוי בפתרונות הגידור וההצללה שיש בגינה שלנו:

  • האלומיניום עמיד באופן טבעי מפני חלודה ולכן לא סופג קורוזיה
  • המשקל של האלומיניום נמוך וקל לעבוד איתו
  • אפשר לצבוע את האלומיניום בגווני עץ כדי להתאים אותו לסגנון עיצוב כפרי
  • האלומיניום לא דורש שום סוג של תחזוקה
  • קל לנקות את האלומיניום מאבק

במילים אחרות, גדר אלומיניום קלאסית והשילוב עם פרגולה אלומיניום דמוי עץ חייבים לעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו. מכאן והלאה, אנחנו יכולים לבחור בערכה להרכבה עצמית גם כדי להתאים פתרונות קירוי והצללה דומים לעוד אזורים בחלל החוץ.

פרגולה למטבח חוץ

מטבחי חוץ שונים מהגינה מבחינת האופן שבו אנחנו משתמשים בה. השימוש בפתרונות ההצללה בגינה לדוגמא הוא פאסיבי לחלוטין. רובנו יוצאים לגינה כדי לנוח, לרבוץ או לשחק עם הילדים והמשפחה. אבל במטבחי חוץ השימוש הוא אחר לגמרי, כי אנחנו צריכים שטח מוצל שקל לעמוד בו כדי לבשל, לטגן, לאפות, לאדות או לצלות.

הפתרון המומלץ הוא כמובן פרגולה אלומיניום למטבחי חוץ שגם אותה ניתן להשיג בערכה להרכבה עצמית. לא משנה אם בוחרים להכין את התשתית החשמלית או מעדיפים דגם רגיל של פרגולה אלומיניום דמוי עץ, היתרונות שלה בולטים במיוחד במטבח החוץ: האלומיניום מאפשר להשתמש במטבח החוץ לכל אורך השנה, הוא עמיד גם בפני האדים שעולים מאזור הכיור או הצלייה וניתן להשלים את הקיט עם סט קירוי סנטף או BH.

לסיכום, האלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם הכי טובים לבנייה. בתחום של פתרונות קירוי והצללה, הוא מוכיח את עצמו גם בחצר, גם בגינה וגם במטבחי חוץ.

שאלות שלכם לגבי פרגולה אלומיניום דמוי עץ

המחירים הם מאד זולים ביחס לשוק ומעל 15 מ"ר תינתן הנחה נוספת

המרווח הוא 2 ס"מ בין הלוחות

חברתנו מספקת אחריות על הצבע ל-5 שנים כמקובל בשוק

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?